ADRIANNA SYAZ FIRST GIVEAWAY

Jom join main hujan sama-sama hehehe click banner untuk join!
Assalamualaikum.

Hello~ Ok dengan lafaz Bismillahirahmanirrahim, aku join giveaway ni hehehehe.

Kenapa aku pilih untuk join giveaway ni?

First and foremost, sebab temanya ialah hujan. I love rain yep all about rain including Bi Rain lelaki tampan yang berasal drpd Korea tu lol ok drop that.

The main reason kenapa aku suka sangat dengan hujan is; aku suka bau hujan.

Seriously, there's nothing yang ada bau yang sama dengan hujan. Kalau lah ada perfume yang bau hujan, aku confirm akan beli walaupun hakikatnya aku memang tak suka perfume. Tapi, disebabkan bau hujan, aku cuba untuk suka perfume hohoho.

Back to the topic, ok sekarang ni, what kind of gambar hujan yang aku suka? Here;

and
Nampak lain tapi sebenarnya sama [pics from tumblr]
Lain format iaitu satu berformat gif dan satu lagi pula ialah jpg. Tapi, sama je jenisnya. Cuba teka apa yang samanya? Ha ha ha

Yep, both of it menunjukkan hujan yang menitis dekat cermin!

Tbh, aku sangat sangat suka raindrops dekat cermin kereta atau dekat mana-mana sekalipun. Lagi-lagi kalau dia mengalir. Cantik sangat!

It's toooooo beautiful sampaikan aku tak dapat nak describe betapa cantiknya dia dengan kata-kata /kau pikir dia manusia ke pe lol/

Aku punya suka dekat raindrops ni sampailah tahap aku suka lagu yang relates to raindrops. Tapi lagu tu memang best pun kekekeke.

Try dengar lagu ni; Raindrop by IU.

To those yang sukakan hujan juga, jangan lepaskan peluang untuk luahkan perasaan suka tu. Jom lah, join sekali giveaway ni!

Sekian, bye. Assalamualaikum.

3 comments :

adrianna syaz said...

Wah...ulasan yang terbaik pasal hujan ni..apa yg ditulis mmg sma mcm yg sya rasa tntng hujan..best bila ada org yg turut rasa apa yg saya rasa..hehe..sya suma lagu yang ada rain2 semua sya suka..bau hujan memang suka.hoho..sya folo blog azeliaa kmbali.tima kasih sdi join ga sya ya..amat dihargai ^_^

Gambar yg azeliaa suka tu ada sya letak dlm salah satu entry lama sya..mmg gmbar feveret sya..

Aze Alia said...

@adrianna syaz Hahahaha it's nice to hear that! Thanks follow and thanks sebab sudi baca hehehe ;)

Vee said...

owh , suka dgn titisan hujan di cermin yer . nice picture ...