[URGENT] Please promote your giveaway/segmen/contest here!


Assalamualaikum.

Ok ini entry tanpa berfikir panjang so moh ler kita lompat terus kepada main point.

I'm looking for; giveaway, segmen and contest

Bukan nak jadi sponsor, tapi nak join.

So, aku buka peluang to all bloggers yang sedang anjurkan giveaway, segmen atau contest untuk tinggalkan link entry di comment box below.

Ataupun shout sahaja dekat cbox. But aku lebih prefer comment kot. Supaya aku tak terlepas pandang.

Insya Allah kalau takde aral melintang, aku akan join :)

Actually, I am more to contest. Tahu je lah aku ni memang cannot go dengan random pick. Sebab mostly giveaway/segmen yang pemenangnya dipilih secara random yang aku pernah join sebelum ni, tak membawa tuah kepada aku.

Thus, aku lebih memerlukan contest atau segmen atau mungkin giveaway yang melibatkan something besides random pick.

Oh ya, aku tak pernah cuba jadi top refferal sebelum ni disebabkan faktor blog tak banyak views lol jujur tak aku? Hahahaha.

In case korang anjurkan ataupun maybe korang join atau terfikir untuk join atau korang ternampak, please let me know by doing apa yang aku dah nyatakan dekat atas.

Aku sangat mengharapkannya sekarang since I don't have any topics untuk dibincangkan dekat blog ni.

Melainkan kalau aku buat challenge. WOW brilliance idea aze. Hehehe.

Thanks to those yang comment atau shout atau baca atau view.

//the thing is banyak nya 'atau' dalam entry kali ni//

Sekian, Assalamualaikum.

No comments :