Penyibuk tidak bergaji


Assalamualaikum.

Yo yo yo HAHAHAHAHAH /annoying nya aku/

Actually, aku menaip entry sebab saje nak menyibukkan diri.

Aku tengok sekarang ni sume orang duk sibuk update entry "Hello November Bye October" so sebagai seorang yang sangat poyo aku tidak boleh ketinggalan. Hahaha

So why not aku tak buat jugak en? Boleh batak-batak dekat hangpa sume /please kick me/

Disebabkan dah TERtaip entry ni /ter lah sangat/ apa salahnya, aku ceritakan serba sedikit kisah bulan October aku. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

***

Thanks to October 2013 for being so kind to me. SO KIND /tangan dekat bahu, mata ke atas/

Bulan yang mengajar aku untuk berjimat-cermat.

Bulan yang buat aku tak keruan.

Bulan yang penuh dengan macam-macam ragam.

Bulan yang paling memenatkan.

Bulan yang paling all-out.

Bulan yang tak pernah berhenti menyesakkan nafas aku.

Bulan yang buat aku berfikir.

Bulan yang kurang duit lol 

Bulan yang setegheeees

Bulan yang aku tak sabar nak tinggalkan.

***

See? Betapa frust nya aku dengan bulan October 2013. It's just, many things happened.

Awal bulan aku sibuk dengan PMR for about one week and 4 days.

And then, macam-macam terjadi. Campur lagi dengan masalah-masalah lain.

Memang boleh digelarkan as The most exhausted month of my life. Tahniah kepada October 2013.

So, aku memang sangat sangat berharap yang November 2013 boleh buat aku tenang balik.

Macam tak sanggup nak ingat balik 31 hari yang memenatkan tu. Sakit semua anggota badan bila ingat balik lol.

***

Kesimpulannya, aku nak enjoy je bulan November 2013 ni. Hahahaha.

Dear November, please jebal tolonglah silalah, be good to me. Be the best for me.

Bye Assalamualaikum.

No comments :