My obsession

Assalamualaikum.

Hai ok hari ni aku nak cerita pasal my obsession.

Semua orang sedia tahu yang obsession aku pada Kim Myungsoo aka L memang tak dapat di pertikaikan lagi.

lol ayat mintak kaki je.

So aku ada satu obsession yang baru dan lebih menarik daripada L HAHAHAHA

So here it is;


S N E A K E R S

Kalau boleh, semua warna aku nak tahu tak. Tapi buat masa sekarang, aku cuma aim dua colour je.

Sebab harganya yang terlampau mahal plus sneaker aku yang masih elok cantik molek lagi dekat rumah ni hah.

Wishlist ;


and 


Ok aku takde lah obsess terhadap sneaker yang berjenama vans je. 

Tapi vans ni nampak lagi selesa dan simple. 

BUM, CONVERSE and ALL AMERICA pun aku obsess. 

The most important thing is my obsession towards SNEAKERS. That's all.

Ok jom menjamu mata dengan macam-macam jenis sneakers dekat bawah ni. 

Credit to the right owner.



Psssst; can someone buy one for me? :D

1 comment :

The Story Of Girl said...

Kita mempunya minat yang sama :)tapi,saya langsung takde sneakers :(.:D