Birthday GiveAway by Cik Ayue

Click untuk menikmati kecomelan hahahaha
Assalamualaikum.

Hello it's been a long time! Ok kita straight to the point je hari ni so yep;

First of all,


Saya doakan cik ayue sihat selalu, happy selalu, comel selalu, bahagia selalu /semua selalu lah hehe/ Dan semoga majlis perkahwinan cik ayue nanti berjalan dengan lancar dan jodoh kekal hingga ke akhir hayat. Insya Allah amin.....

***

Second, saya, Gadis Besi /hehehe/ join GA ni okay! Semua syarat penyertaan, saya dah ikut bulat-bulat syaratnya tau /jujur okay jujur lewls/

And untuk pelamin dan baju impian untuk wedding saya nanti /macam aku nak kahwin next week pulak padahal umur baru 16 tahun eee gatal betul/ saya pilih;


Muka kena kabur kalau tak bahaya nanti hahahahaha.

Thats all and sebelum terlupa, thank cik ayue sebab anjurkan GA ni.

Saya tag; satu dua tiga peace yaw!

Sekian, Assalamualaikum.

3 comments :

Naniey Jemiey said...

best of luck... tQ tag.. saya pun dah join... hehe

Ayue Idris said...

tq tau join GA ni ('',)
best of luck ok?

eyqa yushaiza said...

dari ga yang sama :DD